Matrícula Batxillerat alumnes nous 1r i 2n curs 2023-2024

CALENDARI MATRÍCULA BATXILLERAT

(ALUMNES NOUS)

L’alumnat nou al centre pot formalitzar la matrícula del 22 de juny al 30 de juny via telemàtica (rebreu un correu electrònic amb les instruccions).

Us adjuntem el procediment que cal seguir per formalitzar la matrícula a Batxillerat. Aquest només afecta l’alumnat que s’incorpora per primer cop a al centre.

Per formalitzar la matrícula, cal enviar un correu electrònic a l’adreça  a8071196@xtec.cat indicant a l’assumpte MATRÍCULA_BTX_Nom i cognoms de l’alumne o MATRÍCULA_2BTX_Nom i cognoms de l’alumne (exemple: MATRÍCULA_BTX_JoanPérezPla).

Si l’alumne/a és menor d’edat, la matrícula l’ha de fer el pare, la mare o tutor/a legal. Al cos del correu, cal que us identifiqueu amb el nom i cognoms, i el DNI, NIE o passaport.

La documentació que s’ha d’adjuntar al correu és la següent:

Opcions per omplir la documentació:

– Omplir directament els PDF que s’adjunten, guardar, signar amb certificat digital i enviar-los.

– Descarregar els documents, omplir-los, imprimir-los, signar-los manuscritament i enviar-los escanejats.

Important:

Informació relacionada amb els ordinadors.

Informació relacionada amb els llibres.

-Llistat de llibres.

Documents per afiliar-se a l’AMPA (recordeu que és obligatori per poder comprar els llibres a Iddink)formulari

Durant la primera setmana de curs es farà la reunió d’acollida de primer de Batxillerat.