Sessió d’autoavaluació del trimestre amb els alumnes delegats

La tarda d’ahir, dijous 14 de desembre, va ser molt profitosa ja que vam dur a terme l’avaluació del primer trimestre, portada a terme de manera conjunta pels alumnes delegats i els professors del nostre institut.

La valoració es va fer mitjançant una rúbrica completada primer de forma individual  i després amb una posada en comú amb el grup-classe. Els delegats, dos per cada classe, van exposar aquestes conclusions i propostes de millora a l’Equip de professors.

La rúbrica contemplava aspectes relacionats amb el comportament i l’actitud de l’alumnat durant les classes, sobre els seus hàbits de treball,nivell d’interès i esforç i també sobre les relacions entre ells i amb el professorat. També es va parlar sobre les dificultats quan a continguts i organització de les tasques en cada àmbit d’aprenentatge.

Cada grup ha consensuat aquells aspectes que pot millorar de cara al proper trimestre i com ho farà.

La retroalimentació va ser molt profitosa i ens permet realitzar una mirada multidimensional de com hem realitzat el treball fins al moment i reflexionar sobre quins aspectes podem modificar i millorar per  aconseguir un bon clima de convivència i un bon èxit a nivell d’aprenentatges.