Pla d’actuació per al curs 2020-2021

Benvolgudes famílies,

Per aquest nou curs escolar, les mesures que adopta l’Institut Can Periquet, de Palau-solità i Plegamans, estan definides segons el Pla d’Actuació per al curs 2020-2021 per a centres educatius en el marc de la pandèmia per covid-19 del Departament d’Educació, conjuntament amb el Departament de Salut.

Per garantir la seguretat, la salut, l’equitat i la vigència d’aquest pla, d’acord amb el nostre Projecte Educatiu i sense prendre l’essència de la nostra identitat com a centre, hem dissenyat tot un seguit de mesures desenvolupades en el document Pla d’actuació per al curs 2021-2021 de l’Institut Can Periquet. (podeu accedir al document clicant a l’enllaç)

Aquest Pla ha estat aprovat pel Consell Escolar del centre, en la reunió del dia 7 de setembre de 2020, i donat a conèixer a tota la Comunitat Educativa a través d’aquesta publicació.

Dins d’aquest document, trobareu la Declaració responsable per a les famílies d’alumnes d’educació secundària obligatòria, batxillerat i cicles formatius (per a alumnes menors de 18 anys) que cada alumne haurà de portar signada a l’inici de curs.