Investiguem el passat dels humans

És cert que venim dels micos? Quines evidències tenim? Com estudien els científics els nostres avantpassats? Aquestes són algunes de les preguntes que indaguem a l’Espai ARA de 4t titulat “El passat dels humans”. És en aquest context l’alumnat ha realitzat el taller “Fes servir el cap!” de l’Institut català de Paleontologia Miquel Crusafont que tenia com a objectiu comprendre el procés de cefalització (increment del volum del cervell) mitjançant l’anàlisis de rèpliques de cranis d’homínids. D’aquesta manera, encetem l’estudi de l’evolució humana a través del registre fòssil.

A l’#InsCanPeriquet ens agrada que l’alumnat pugui participar a tallers com aquest tot considerant que son una gran oportunitat educativa.

Veure a INSTAGRAM.