Informacions d’inici de curs

Estimades famílies i estimats/des alumnes,

Us escrivim per donar-vos la benvinguda al nou curs de l’Institut Can Periquet!

Durant el mes de juliol i el que portem de setembre hem estat treballant amb il·lusió i entusiasme per a que aquest curs sigui el millor possible! Esperem que podrem treballar amb la màxima normalitat tot i les circumstàncies i sempre respectant les directrius del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya.

El proper dilluns 13 serà el primer dia de curs. Farem horari especial de 9:00 a 13:00. Els i les alumnes entraran a l’institut per la seva entrada:
– 1r ESO: Entrada pel carrer Boters (pati petit)
– 2n ESO: Entrada pel carrer Sant Antoni (darrera de consergeria)
– 3r ESO: Entrada principal del Camí de Can Llonch (entrada principal)
– 4t ESO: Entrada pel carrer Sant Antoni cantonada amb carrer de Sant Joan (porta de l’hort)

A les 9.00h els i les alumnes es trobaran al pati. Des d’allà, els farem entrar per grup i tutora a la seva aula i farem un primer dia d’activitats de cohesió i els explicarem l’horari i el funcionament del curs. A les 13.00h podran anar cap a casa. Dimarts 14 ja farem l’horari normal de 8.00h a 14.30h.

El primer dia caldrà que els/les alumnes portin:
– Llibreta o carpeta amb fulls
– Estoig
– L’ordinador carregat
– Esmorzar i aigua
– Mascareta (mascaretes de recanvi)

Aprofitem aquesta entrada per adjuntar-vos la carta que ens ha fet arribar el conseller d’Educació per a totes les famílies. També volem recordar-vos que estem a la vostra disposició per a qualsevol dubte o aclariment, ja sigui per via telefònica al 93 864 35 29, o bé per mail: inscanperiquet@xtec.cat

Fins dilluns i molt bon curs 2021-2022!

L’equip de l’Institut Can Periquet