GIMCAMÀTICA 2018

La Gimcamàtica és una gimcana de matemàtiques on hi participen uns 400 alumnes de Palau-solità i Plegamans, alumnes de 6è de les escoles de Primària i alumnes de Primer de l’ESO dels Instituts. L’objectiu principal és gaudir de les matemàtiques i passar-s’ho bé!

Cada 4 alumnes elaboren una prova de contingut matemàtic entorn a un tema en comú, que en aquesta edició és LA MÚSICA.

DIA : 22 DE Maig 2018, Dimarts

HORARI:

• 9h Arribada d’un professor responsable de cada escola a la Plaça de la Porxada amb les proves.
  • 9:30 -10:00 h Arribada dels alumnes i esmorzar.
  • 10:00 -10:15h Preparació de les proves per part de cada equip en les taules.
  • 10:15 -11:00h Primer torn.
  • 11:00 – 11:45h Segon torn.
  • 12h Acomiadament i tornada a les escoles.

TEMA : LA MÚSICA

PARTICIPANTS: