Els drets humans a Ràdio Palau

Com ja deveu saber, just abans de Nadal els alumnes de 1r d’ESO van redactar i gravar unes falques de ràdio explicant els drets humans.

La Maria, una periodista del programa El meu carrer de Ràdio Palau, ens va orientar sobre com fer aquestes falques i va venir a gravar-les a l’institut. Durant aquest Nadal l’equip de El meu carrer les ha editat per ser emeses durant aquest mes de gener.

Per tal de contextualitzar les falques radiofòniques, avui dimarts 16 de gener a les 18.35h L’Eli M, l’Adri S, el Lluc, la Maria i l’Izan seran entrevistats al programa de El meu carrer on explicaran com va preparar les falques i perquè. Us convidem a escoltar-los atentament!!!

I recordeu que si aquests dies escolteu Radio Palau, podreu anar sentint els nostres alumnes parlant de Drets Humans. No us ho perdeu!

(Imatge trobada a http://www.termcat.cat/docs/Drets_Humans/)

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *