El nostre alumne en Raül Martínez de 1r C fa noves prestatgeries per les classes

Fem aquesta entrada com agraïment al nostre alumne en Raül Martínez qui voluntàriament ha fet prestatgeries per les tres classes del nostre institut.

Fa poc la seva mare va comentar a la Meritxell, la seva tutora, las habilitats de fuster d’en Raül i, un dia, ella li va proposar com un repte la idea de fer aquestes prestatgeries. En Raül no ha trigat ni tan sol una setmana i avui ja les  tenim penjades a les nostres aules.

Us deixem les fotos perquè vegeu com han quedat de maques. En nom dels teus professors i companys, gràcies un altre cop Raül.