Divendres… dia de taller creatiu!!

Per fi, hem iniciat els tallers creatius!
Després d’uns cursos marcats per les restriccions de la pandèmia, comencem aquest curs recuperant l’essència de l’àmbit. Els tallers creatius són activitats que tenen com a objectiu principal desenvolupar diferents capacitats i aptituds dels alumnes a partir dels seus interessos! Inclou tots aquells àmbits d’expressió que motivin a l’alumne: plàstic, musical, teatral, esportiu, psicomotriu, mediació… a més ofereix l’oportunitat de conèixer i relacionar-se amb nois i noies de diferents cursos però que comparteixen un interès comú.
Esperem que els gaudeixin i treguin el màxim profit!