CONVOCATÒRIA D’ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR

Benvolgudes famílies,

Us comuniquem que s’ha publicat la convocatòria d’eleccions al Consell Escolar.

El Consell Escolar és l’òrgan de participació de la comunitat escolar en el govern del centre. Es reuneix preceptivament una vegada al trimestre i sempre que el convoqui el director/a, o almenys un terç de les persones membres.

D’acord amb la normativa, en aquest procés electoral correspon fer la renovació de membres, que són elegits per a un període de 4 anys i que es renoven per meitats cada dos anys al primer trimestre del curs.

En aquesta convocatòria s’hauran d’escollir:
-3 representants del professorat
-1 representant de les famílies
-1 representant de l’alumnat

Totes les inscrites al cens electoral són electors i elegibles, però per a ser elegibles cal que presentin la seva candidatura al sector famílies.
Per a presentar la candidatura, caldrà omplir un model d’instància que us adjuntem en aquest enllaç. El podeu fer arribar per mail a través d’aquesta adreça: miriamromero.pas@inscanperiquet.cat o en format paper a la consergeria del centre fins el 14 de novembre.

El calendari de tot el procés electoral serà:

Animem a les famílies que presentin la seva candidatura i participi del procés electoral!