Bon inici de curs!

Palau-Solità i Plegamans, 9 de setembre de 2022

Estimades famílies!

Aquest dimecres, dia 7 de setembre, vam iniciar el nou curs 2022/2023 a Can Periquet amb molta il·lusió, esperança i confiança! Sobretot pel fet de poder tornar a veure’ns les cares, poder-nos abraçar, poder sortir al pati i barrejar-nos sense restriccions i poder viure amb llibertat dins l’institut!

Dimecres els vostres fills i filles van conèixer el grup i el tutor/a que els acompanyarà durant tot aquest curs i també les diferents novetats que es trobaran aquest any!

Ahir i avui ja han començat a adaptar-se a l’horari habitual i als diferents àmbits i projectes que aniran fent al llarg del trimestre.

Avui s’han endut a casa diferents documents que cal que ompliu i retorneu la setmana vinent:

• L’autorització de totes les sortides (alumnat de 2n, 3r i 4rt)
  • L’autorització dels drets d’imatge (alumnat de 2n, 3r i 4rt)
  • La carta de pagament de les sortides (alumnat de 1r)

També s’han endut l’encàrrec de comentar amb vosaltres l’elecció del taller creatiu d’aquest 1r trimestre.

Finalment recordar-vos que els dies 20 i 22 de setembre, a la tarda farem les reunions tutorials de cada grup. Ja us informarem la setmana que ve de l’horari exacte de la reunió de cada curs.

Només ens queda agrair-vos la confiança i complicitat que heu mostrat en tot moment pel nostre institut, que també és el vostre! Nosaltres procurarem que els vostres fills/es se sentin tan a gust com sigui possible, sense deixar de banda el creixement personal i acadèmic que aquest curs ha de garantir.

D’ara endavant anireu rebent missatges d’informacions generals del curs i específiques del vostre fill o filla però el missatge d’avui és ben senzill:

BENVINGUTS I BENVINGUDES AL NOU CURS 2022/2023!

Una forta abraçada i per qualsevol dubte o aclariment ja sabeu on trobar-nos!

L’equip directiu de Can Periquet

Document pdf