Benvinguts al nou Curs 2019 – 2020

Iniciem amb molt entusiasme el nou Curs 2019-2020 i us donem la benvinguda a tota la comunitat educativa esperant que aquest estiu hagi sigut molt profitós per descansar i reprendre moltíssima energia. Com tothom sap, aquest any tenim alumnat nou de Primer de l’ESO i 8 noves professores, que si voleu saber el seus noms podeu visitar l’apartat Qui som de la nostra pàgina web.

Si voleu estar assabentats del nostre dia a dia podeu consultar la nostra agenda, el nostre Instagram i aquesta web.

Aprofitem també per informar-vos que el primer dia de classes, dijous 12 de setembre:

1. L’horari és de 9 a 13h.
  2. Tot l’alumnat haurà de portar bolígrafs i fulls en blanc o alguna llibreta per prendre nota de la informació important que puguin rebre del professorat.
  3. Recordeu portar l’esmorzar o refrigeri.
  4. S’han de portar els ordinadors portàtils carregats, els quals, com ja s’ha indicat, haureu de recollir el dia 10 de Setembre del 2019 al centre, des de les 10:00 hores fins les 11:30 hores.
  5. Pel que fa els deures d’estiu, s’han de presentar el divendres 13 seguint les indicacions que els tutors donaran dijous 12.

Bon cap de setmana i fins aviat!