05/10/17- PRIMERA REUNIÓ DE PARES. 1r ESO – CURS 2017/18

Ens feia molta il·lusió tenir la primera reunió formal amb les mares i pares dels nostres estudiants, per això el 5 d’octubre ens va fer molta alegria i emoció rebre’ls. La directora de l’Institut va començar amb unes paraules de benvinguda i la presentació dels professors. Tot seguit, vam passar a les aules. Només entrar, vam poder apreciar i gaudir del decorat de benvinguda que han fet els estudiants en els tallers creatius.

Després vam entrar a les aules. Allà, sobre les cadires distribuïdes en cercle, les famílies van trobar un petit regal decoratiu fet pels propis alumnes amb el missatge: “Tot està per fer i tot és possible”, que tradueix la confiança que tenim tots a fer prosperar el nostre projecte amb la participació de tota la comunitat. Asseguts en rotllana, a partir de la presentació dels horaris de cada classe, vam explicar els nostres innovadors àmbits de treball. Després vam donar a conèixer el projecte de convivència del centre, destacant una altra vegada la importància que té la col·laboració de les famílies en la vida de centre, en el procés d’aprenentatge dels estudiants i el valor de les seves propostes per solucionar i superar les dificultats.

Així mateix, cada tutor va explicar a les famílies que els nostres punts forts són el fet de ser un equip cohesionat, amb una filosofia i manera similar de pensar l’educació; que creiem en el treball cooperatiu; que ens preocupa i tenim el privilegi de poder donar molta importància a l’atenció a la diversitat i que estem orgullosos de poder tenir aquesta proximitat amb l’alumnat.

Finalment, els pares i mares van deixar un missatge encoratjador pels seus fills i filles, que van quedar penjats en un núvol a cada classe.

Per tot això, hem de dir que estem molt contents de com va anar la vetllada, ja que vam demanar a les famílies que completessin una enquesta de satisfacció sobre com havia transcorregut la reunió i els resultats han estat tan positius que ens han donat molta més força i entusiasme per continuar treballant. Ens complau dir també que estem molt agraïts a les famílies per la seva assistència i pel compromís acceptat de continuar col·laborant amb l’educació dels seus fills.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *