Informació matrícula 2020-21

Benvolgudes famílies,

Us volem donar la benvinguda al nostre Institut i agrair la confiança al triar-nos com a centre educatiu dels vostres fills i filles. Seguidament us fem arribar les següents informacions per poder formalitzar la matrícula.

1. La llista definitiva  d’alumnes admesos i llista d’espera es publicarà el 7 de juliol de 2020.
  2. El període de matriculació presencial i telemàtic és del 13 al 17 de juliol de 2020, ambdós inclosos.
  3. Demaneu dia i hora per formalitzar la matrícula presencial a l’adreça a8076091@xtec.cat. L’horari de matriculació presencial és de 9.00h a 13.30 h.
  4. Us demanem si us plau que ens porteu les notes de sisè del vostre fill/a, ja que aquest any al no haver fet les competències bàsiques a 6è, serà molt important disposar de la informació de notes i l’informe final.
  5. Us adjuntem també el full explicatiu de la compra de l’ordinador que utilitzarà l’alumne durant tota la ESO.

Recordeu que per tal de formalitzar la matrícula heu d’aportar la següent documentació o bé adjuntar-la digitalment si la feu telemàticament:

• Dues fotografies mida carnet amb el nom escrit al darrera.
  • Targeta sanitària.
  • Carnet de vacunació.
  • Full de dades familiars i de salut (document adjunt)
  • Autorització dels drets d’imatge (document adjunt)
  • Autorització de sortides (document adjunt)
  • Resguard d’haver efectuat l’ingrés de la quota de 50€, que s’ha d’ingressar abans de formalitzar la matrícula, al compte de CaixaBank: ES35 2100 1303 2602 0017 1787. El concepte de l’ingrés és el nom i cognoms de l’alumne/a.

També us deixem a la vostra disposició el document informatiu que disposa l’oficina d’atenció al ciutadà (SAC) i l’oficina municipal d’escolarització (OME) per tal que  que les famílies que ho desitgin puguin presentar la reclamació contra la plaça assignada per la comissió els propers dies 8, 9 i 10 de juliol de forma telemàtica.

Descarregueu tota la documentació aquí.

Restem a la vostra disposició per a qualsevol dubte o aclariment.

Rebeu una salutació.