Espai creatiu de 1rESO: Metaespai!

A l’Institut Ca n’Oriac aprenem amb metodologies actives i globalitzades.

Els espais creatius són espais d’aprenentatge escollits per l’alumnat que conviden a observar, experimentar, desenvolupar la imaginació, la creativitat i l’autonomia en un entorn ric de propostes estimulants i variades.

Enguany els hem hagut d’adaptar a les mesures Covid i han canviat una mica el funcionament, però mirem de mantenir tant com podem l’essència de la proposta.

El Metaespai és un espai des d’on volem transformar l’exterior del nostre centre i experimentar l’art efímer al carrer.

Aquesta setmana hem trucat a Parcs i Jardins, de l’ajuntament. Enviarem el nostre projecte i entrarem instància per pulir i pintar dos bancs.

El dimarts passat vam netejar la plaça i vam començar a fer altres tasques. Mentre esperem, la comissió difusió està fent un cartell informatiu i un article breu per la web. La comissió color ha provat el ganxet i es disposa a preparar unes banderoles de tela. La comissió transformació, mentre espera poder intervenir a fora, fa tasques de manteniment a l’interior: instal·lar penjadors amb el Dídac,
arreglar bancs del pati…

Estem il·lusionades!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *