Comunicat: tasques per l’alumnat durant el tancament del centre

Benvolgudes famílies de l’Institut Ca n’Oriac,

Esperem que tots i totes estigueu bé.

Atès que la situació de tancament del centre s’allargarà, com a mínim, fins passades les vacances de Setmana Santa, l’equip docent us vol fer arribar les següents consignes en relació a les tasques i activitats dels vostres fills i filles per aquests dies.

• Totes les tasques i activitats estan penjades a la carpeta Kairós del Google Classroom.
  • En aquesta carpeta hi ha una proposta d’activitats generals i una altra d’activitats concretes per àmbits i matèries.
  • Les activitats d’àmbits i matèries s’han de fer. Es penjaran cada dimarts i el límit per lliurar-les serà el següent dilluns a la nit.
  • El professorat farà un retorn a l’alumnat de les tasques lliurades amb una valoració personalitzada.

És important que els vostres fills i filles dediquin una estona fixa de treball al dia i que vosaltres els pugueu donar suport i seguiment en aquest aprenentatge diari.

Davant de qualsevol dubte que necessitin consultar, l’alumnat pot utilitzar els correus dels seus tutors i del professorat en general per comunicar-se.

Tot desitjant que aquesta situació tan difícil acabi el més aviat possible, l’equip docent us envia una forta abraçada.

Equip docent