Beques material escolar 2021/22

Benvolgudes famílies,

Ja s’ha publicat la resolució de les beques per a l’adquisició de material escolar pel curs 2021-2022 a la Seu Electrònica de l’Ajuntament de Sabadell en aquest enllaç. Podeu consultar la resolució amb el DNI de la persona sol·licitant i el número de tràmit de l’alumne/a.

Podeu presentar un recurs de reposició omplint una instancia general a qualsevol dels registres del Servei d’Atenció Ciutadana, en el termini d’un mes comptat des de la publicació de la resolució. La data límit és el 31 d’octubre de 2021.

Llistat d’alumnat sol·licitant de beca