FESTA DE L’ART DE CARRER

La Festa de l’Art de Carrer és una celebració que s’organitza el darrer dia de la setmana de Carnestoltes per reivindicar el paper de l’art en la construcció d’una societat més crítica, creativa i participativa. És una festa coordinada per una comissió formada per alumnat i professorat.
Durant més de dues hores s’organitzen més d’una desena de tallers amb contingut artístic proposats i dinamitzats per alumnat voluntari amb el suport del professorat.
Alguns dels tallers d’enguany són: iniciació al parkour, taller de dibuix de còmic i Otaku, maquillatge de fantasia, taller de rap, percussió, iniciació el skate i patinets, papiroflexia, màscares, grafitis entre d’altres.
A més a més, durant la setmana l’alumnat de 4t dinamitza consignes diàries per qui tingui moltes ganes de començar a celebrar el Carnestoltes.