Arriba la revista Biosfera de 1r d’ESO

Us presentemPortada de la revista Biosfera el segon número de la Revista Ecologista Digital de l’Institut Ca n’Oriac que ha estat elaborada de manera col·lectiva amb l’alumnat de 1r d’ESO. Cada persona o grupet de persones han escollit una de les activitats dutes a terme durant el curs o una temàtica d’interès per aprofundir-hi en formats ben diversos com ara articles, còmics, jocs, entrevistes, contes o infografies.

Biosfera és un crit a la defensa, respecte i estima de la vida al planeta. Perquè no hi ha vida sense les altres. És una revista que exposa la importància d’incloure una mirada ecofeminista al currículum educatiu.

Podeu llegir-la a aquí. Esperem que us agradi!