Activitats aquàtiques (POEFA)

L’alumnat de 1r d’ESO ha realitzat en diferents torns durant aquest curs 2020-2021 un curs de natació en horari lectiu. L’alumnat, acompanyat pel professorat en la franja d’Espais Creatius ha assistit al Club Natació Sabadell per tal de fer unes sessions en el medi aquàtic. Se’ls ha separat per nivell i han après a desenvolupar-se millor en aquest medi. Hem fet una molt bona valoració ja que molts d’aquests alumnes no sabien nedar. A més, l’ambient que es genera durant aquestes activitats afavoreix la cohesió de grup i es poden treballar altres competències fora de l’espai de l’aula. En el marc dels Projectes amb Oportunitats d’Èxit Educatiu a Favor de l’Alumnat (POEFA), podem garantir una educació equitativa de qualitat i promoure oportunitats d’aprenentatge per a tothom. Saber nedar garanteix aquesta educació equitativa i promou igualtats d’oportunitat a tota la comunitat. Esperem poder repetir l’activitat amb l’alumnat que s’incorpori a 1r d’ESO el curs vinent.

Programa operatiu d’ocupació, formació i educació de l’FSE 2014-2020.

Programa finançat pel Ministeri d’Educació i Formació Professional i cofinançat pel Fons Social Europeu.

Enllaç a la publicació de Twitter

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *