Una alumna de 3r d’ESO apadrina un gos del Centre d’Acollida d’Animals Domèstics, que hi portava més de quatre anys

El projecte Aprenentatge i Servei Comunitari de 3r d’ESO continua endavant amb èxit. Aquests dies, l’alumna Sara Alidrissi, de 3r d’ESO, ha apadrinat un dels gossos que portava més temps al Centre d’Acollida d’Animals Domèstics, i que podeu veure a la fotografia.
Us recordem que l’institut Baix a mar és centre de recollida de mantes velles, tovalloles velles, menjar per a gat i gos, joguines i papers de diari, entre altres coses.