Un equip de 1r d’ESO, classificat per a la 2a fase del Fem Matemàtiques

Un treball de 1r d’ESO ha estat seleccionat per participar a la 2a fase del Fem Matemàtiques.

El treball ha estat realitzat per la Sílvia Enento, el Nil Moreno, el Max Álvaro i la Paula Salado.

Aquest és un concurs de resolució de problemes adreçat a alumnat de 5è, 6è de primària i 1r i 2n d’ESO. En grups, formats per 3 o 4 alumnes, han d’elaborar un informe en què es resolen els 3 problemes plantejats i en què es posen en joc diverses competències matemàtiques: desenvolupament d’estratègies per resoldre’ls, capacitat comunicativa, formes variades de representació de les situacions.

Podeu consultar aquí els problemes que ens van proposar aquest any per a l’alumnat de 1r d’ESO:

Problemes de 1r d’ESO

Us deixem també el treball realitzat per l’equip de 1r, el qual ha fet una molt bona feina!

1r ESO INS Baix a Mar