L’alumna Mariona Allepuz, de 3r d’ESO, guanya el 2n premi en el concurs de traducció d’alemany a català, organitzat per la Universitat de Traducció i Ciències del Llenguatge de la UPF

L’alumna Mariona Allepuz Casafont, de 3r d’ESO, ha guanyat el 2n premi en la categoria de traducció de l’alemany al català del concurs organitzat per la Universitat Pompeu Fabra (UPF). Una fase del concurs també la va superar els alumnes Finn Duran Nothacker, de 3r d’ESO, i Paula Moll Wittkamp, de 2n de Batxillerat.
El nostre institut és la primera vegada que ha participat en un concurs que està destinat a l’alumnat d’ESO i Batxillerat de Catalunya.
L’alumne Finn Duran va quedar finalista en el concurs
La Universitat de Traducció i Ciències del Llenguatge de la Universitat Pompeu Fabra organitza cada any un concurs de traducció en les categories d’alemany al francès i d’alemany a català per a alumnat d’ESO (3r i 4t) i Batxillerat (1r i 2n).
L’alumna Paula Moll també hi va quedar finalista
En el concurs van participar 380 estudiantes de tot Catalunya entre els quals es trobaven els nostres alumnes Finn Duran Nothacker, que va arribar a la segona fase amb molt bona redacció en català i amb coneixements alts de l’alemany, i Paula Moll Wittkamp, que va quedar entre les 10 finalistes en la categoria de Batxillerat.