Premi del Jurat del concurs de mems Odissea per l’alumne Vitali Abadal

Fa uns dies us parlàvem de la participació dels alumnes de llatí i grec del BIM a la X edició del Concurs Odissea de cultura clàssica on tot i haver aconseguit uns molt dignes resultats, no vam aconseguir classificar-nos per la final. De manera paral·lela a aquest concurs, l’organització va endegar també un concurs de mems a través d’Instagram. El grup de concursants Οι Αθάνατοι de 2n de BAT del BIM, capitanejat per en Vitali Abadal va aconseguir fer-se amb el Premi del Jurat. El lliurament de premis es farà el proper mes de maig a Tarragona en el marc del festival de recreació històrica Tàrraco Viva. Tot el grup d’alumnes de llatí de 2n de BAT del BIM hi estan convidats i ens encantarà poder acompanyar en Vitali a recollir el seu premi. Enhorabona per l’èxit!