Concurs Odissea de Cultura Clàssica 2022

Els alumnes de grec i llatí de Batxillerat del nostre institut van participar la setmana passada a la XI edició del Concurs Odissea de Cultura Clàssica que, a Catalunya, coordina l’Associació de Professorat de Llengües Clàssiques (APLEC) i en el què enguany hi han participat 473 grups d’arreu de Catalunya amb un total de més de 1.000 alumnes.

Alumnes de 1r de BAT responent les preguntes del concurs

El total de grups del BIM que van participar en aquesta edició va ser de 9 i, tot i que cap d’ells va aconseguir arribar a la final, volem destacar la tasca realitzada pel grup ΟΙ ΑΘΑΝΑΤΟΙ de 2n de BAT format per en Vitali Abadal, en Marc Monclús i en Julio César García que va aconseguir situar-se en el lloc 65 de 463.

Aquest any el tema central del concurs era “L’art a Grècia i a Roma“. Els quatre dies que va durar aquest concurs van ser per a tots els alumnes una nova oportunitat per aprendre diversos aspectes sobre el món clàssic i un repte que va posar a prova la seva capacitat recercadora. Enhorabona a tots per l’interès demostrat i per la bona feina feta!