El nostre primer Erasmus+ s’està acabant…

Al novembre del 2017 ens van oferir de formar part d’un consorci per impulsar un Erasmus+ conjuntament amb 6 instituts públics més i, engrescats amb la idea, vam començar un munt de tràmits de tot tipus: reunions, certificats digitals, codis, descripcions, altes a plataformes, cerca de formacions… però tota feina té recompensa i al maig ens van comunicar que el nostre projecte estava acceptat i que, per tant, per primera vegada, participaríem d’un Erasmus+. Els nostres companys de viatge han estat:

El nostre Erasmus+ ha estat de la modalitat KA1 (mobilitat de professorat), però hem buscat en tot moment l’impacte i el vincle amb les aules i, així, els alumnes han participat en descripcions, qüestionaris, disseny del logo, articles web… i han realitzat activitats a l’aula fruit de les experiències i aprenentatges dels professors que han viatjat.

Trobareu més informació sobre el nostre Erasmus a la pàgina web del projecte: https://cgonzale84.wixsite.com/ka1geets

A banda de tot el que hem après com a contingut propi de l’Erasmus+, també hem après com funciona aquest apassionant món dels Erasmus+ i hem demanat un Erasmus+, KA2, és a dir, amb mobilitat d’alumnes, amb un institut de Bèlgica. De moment, el projecte està aprovat i estem pendents de si ens el seleccionaran.  Cross fingers!