TROBADA DE JOCS TRADICIONALS – CFGS D’EAS (@easandreunin)

@FPDUAL; #FP; #FPCAT – @easandreunin, per seguir les nostres publicacions! –

L’alumnat de 1r curs del CFGS d’Ensenyament i  Animació Socioesportiva participa en la seva 1a Trobada de Jocs Tradicionals, elaborada pel Consell Esportiu del Baix Penedès i dirigida als i les alumnes de les escoles de primària de la comarca. La primera d’aquestes trobades es va celebrar el passat 28 de febrer a les instal·lacions municipals i va comptar amb la participació de 150 alumnes de 1r cicle d’aquesta etapa educativa.

Pel que fa a l’alumnat del cicle, aquestes jornades pretenen donar sentit pràctic als aspectes més teòrics dels mòduls professionals inclosos al currículum del seu estudi i tant, els aspectes metodològics de les activitats físicoesportives, com la pràctica dels diferents Jocs, treballats al cicle, es posen també en pràctica aquests tres dies.

Els propers divendres 13 i 20 de març, 2a i 3a Trobades d’aquest curs!!!