TREBALLAR D’INTEGRADOR/A SOCIAL

El passat dimecres 12 de febrer de 2020, l’alumnat de 1er de TIS va assistir a una xerrada sobre els estudis de Formació Professional en Integració Social a càrrec d’una exalumna, Nadine Lorenzo García, la qual els hi va explicar la seva trajectòria laboral en acabar els estudis d’integració social, farà ja cinc anys. Va ser una xerrada molt enriquidora, on l’alumnat va poder comprovar en primera instància, com altres companys/es del gremi es guanyen la vida cursant aquests estudis. La Nadine Lorenzo els hi va explicar que actualment treballa en un centre cívic a Vilanova i la Geltrú atenent a infants i adolescents en risc d’exclusió social. Va parlar dels diversos projectes que es porten a terme en aquest centre i els va convidar a desenvolupar tres casos pràctics reals que estant atenent actualment, els quals van desenvolupar en petits grups per acabar compartint-los en gran grup. La xerrada va ser molt ben rebuda per part de tot l’alumnat de primer. Agraïm enormement a la Nadine el fet de que s’hagi desplaçat fins al nostre centre i hagi compartit amb nosaltres les seves vivències personals i professionals.