TALLERS DE DANSES TRADICIONALS I EXPRESSIÓ CORPORAL

Aquest és el 6è curs que posem en marxa el nostre projecte interdepartamental de Danses Tradicionals i Expressió corporal on participen alumnes del 1er curs del cicle d’EI i de EAS.
Un any més, el resultat de la primera fase ha sigut molt profitós i enriquidor per als nostres alumnes. A més a més, hem incorporat la metodologia de treball APS, Aprenentatge Servei, i els nostres alumnes han implementat sessions de danses tradicionals a l’escola Àngels Tobies, als cursos de P3, P4, 2on de primària, 4rt, 6è, i 1er d’ESO. Un primer contacte amb la dinàmica de grups que ha sigut un aprenentatge molt significatiu i motivador per al nostre alumnat. A més l’acogida dels infants i dels mestre de l’escola ha estat molt facilitadora i el resultat ha estat gratificant per totes les parts.