SORTIDA LEAR CORPORATION

L’alumnat de 1r. i 2n del CFGS de fabricació mecànica, Disseny Virtual de l’Automòbil, va gaudir de la visita a les instal·lacions que l’empresa LEAR CORPORATION té a Valls. Aquesta empresa és líder en la fabricació de seients i sistemes elèctrics d’automòbils. En aquesta sortida, l’alumnat, va poder observar totes les fases que formen un projecte: des del disseny a l’oficina tècnica fins la producció final. Van poder observar els processos productius relacionat amb els motlles que s’estudien a l’aula i van veure tots els assajos que es realitzen a les peces per a comprovar i garantir la seva fiabilitat.

Agrair la col·laboració i bon tracte rebut per part d’aquesta empresa i la bona acollida que va tenir la sortida dintre de l’alumnat d’aquest cicle.