L’ALUMNAT DE TIS VISITA LA FUNDACIÓ ASPACE DE CATALUNYA

El passat divendres 7 de febrer, l’alumnat de 1er de TIS va anar a visitar la Fundació de paràlisi cerebral de Catalunya (ASPACE) a Barcelona. Gràcies a aquesta visita, l’alumnat ha tingut l’oportunitat de col·laborar i passar tot un matí amb diversos usuaris/es amb paràlisi cerebral.

Han pogut participar en diverses activitats programades entre elles balls, jocs de taula, tallers de manualitats, entre d’altres. Han esta particeps dels diversos projectes que es porten a terme en aquesta fundació, han conegut de la mà dels usuaris/es la història i el naixement d’aquesta fundació així com els serveis que ofereix per a col·lectius de persones amb paràlisi cerebral. Podem afirmar, i així ho ha manifestat el mateix alumnat, que l’experiència no només ha estat enriquidora i gratificant, sino que a més a més, tots i totes han gaudit enormement d’aquest visita.

Aprofitem per donar les gràcies a la Coordinadora d’activitats diürnes i psicopedagògiques l’Eli Narváez López, per acompanyar-nos durant la visita, per deixar-nos col·laborar i interactuar amb els diversos usuaris/es de la Fundació i per la seva enorme col·laboració.