SETMANA DE NATURA 1r CFGS d’EAS

La setmana de l’11 al 15 de març els alumnes de 1r d’EAS (CFGS d’Ensenyament i Animació Socioesportiva) van realitzar la segona setmana a la natura d’aquest curs. Les activitats realitzades al llarg d’aquesta setmana van ser l’escalada a la Bauma de Vilafranca del Penedès, orientació a la Muntanyeta de Moja al Parc Natural d’Olèrdola, una sortida a fer senderisme de Collbató a Montserrat pel camí de les bateries que es va aprofitar per fer el guiatge dels alumnes de 3r d’ESO, cursa d’orientació al Fondo del Mata i per acabar el divendres es va realitzar la volta al Montmell, la muntanya més alta del Penedès i talaia privilegiada des d’on es pot divisar tota la plana de la nostra comarca.

L’objectiu d’aquestes activitats és ampliar el ventall d’experiències dels nostres alumnes i que les interpretin com una possible sortida professional. A la vegada també trobem molt interessant el poder col·laborar amb els diferents nivells de l’ESO, implicant als diferents cicles en activitats conjuntes. Aquestes activitats també serveixen per introduïr als alumnes en la organització d’esdeveniments, ja que bona part dels realitzats han estat organitzats pels propis alumnes.

En total al llarg de l’any els alumnes de 1r d’EAS realitzen tres setmanes monogràfiques d”activitats en el medi natural. La primera va ser fent activitats a la neu, la segona ha estat de senderisme, orientació i escalada i la tercera que es realitarà a final de curs estarà dedicada a les activitats nàutiques, on faran vela lleugera, el caiac de mar, el padel surf i d’altres.