PROJECTE FINAL DE 2n CURS DEL CFGS D’AAFE

El passat mes de maig l’alumnat de 2n d’AAFE va dur a terme el projecte final de cicle. Aquest projecte es desenvolupa al llarg del segon i tercer trimestre de l’últim any del cicle i dins del crèdit de síntesi.

El mateix consisteix en elaborar unes colònies de tres dies, on es realitzen activitats relacionades amb el cicle, Animació d’Activitats Físiques i Esportives. El grup de segon es divideix en grups d’un màxim de 4 persones i elaboren el projecte. Aquest s’avalua per part del professorat del mateix cicle, el qual forma un tribunal d’avaluació. El projecte de colònies millor elaborat segons criteris establerts prèviament (activitats adequades i factibles, horaris, transport, allotjament, etc) és el que es duu a terme al mes de maig, just finalitzant les classes del cicle i en el qual hi participa tot el grup-classe. L’execució és valorada pel professorat acompanyant a les mateixes colònies.

És el tercer curs que aquest projecte està inclòs a la programació de síntesi de 2n any del cicle i els resultats han estat molt positius per l’alumnat que experimenta el fet de generar un projecte d’aquestes dimensions. Altres valors que conviuen en l’elaboració i execució d’aquestes colònies són la convivència, el treball en petit i gran grup, l’amistat i l’expressió de les emocions en un grup que finalitza com a grup-classe, però que perdura en amistats i, en alguns casos, futurs companys/es de feina.

Aquest curs 2018-2019, les colònies finals s’han fet a Llavorsí, aquí us deixem algunes fotografies!!!