PASSEM UN HALLOWEEN TISITERRORÍFIC

Aquest dijous dia 28 d’octubre, l’alumnat de 2n curs del CFGS Integració Social, ha organitzat des del Mòdul Professional 13, un mini projecte per conscienciar, sensibilitzar, culturitzar i entendre les tres principals festivitats que es celebren al nostre país al voltant de la festivitat de Tots Sants. Per fer-ho han portat a terme tres activitats en les quals hi ha participat l’alumnat de Grau Mitjà d’Atenció a Persones en Situació de Dependència i el primer curs d’Integració Social. Tothom ha gaudit enormement de les diverses activitats i aquestes a més a més, ens han ajudat a cohesionar-nos encara més. Agraïm enormement la participació de tot l’alumnat i l’excel·lent dinamització del nostre grup de 2n de TIS.