LA MARATÓ DE TV3 2019

Com cada any el Departament de Sanitat ha concertat les sessions divulgatives de la Marató de TV3 per l’alumnat dels CFGM Cures Auxiliars d’Infermeria, CFGM Atenció a Persones en Situació de Dependència i CFGS Integració Social. Un dels objectius de La Marató de TV3 i Catalunya Ràdio és conscienciar els joves sobre les malalties tractades en el programa. Per aconseguir-ho, la Fundació desplega una intensa campanya de divulgació i sensibilització adreçada als centres educatius.

Aquest any La Marató de TV3 es centrarà en les malalties minoritàries. Són malalties molt poc freqüents que afecten un màxim de 5 persones per cada 10.000 habitants. Inclouen un conjunt de malalties molt diferents entre si, però tenen en comú que acostumen a ser greus, cròniques, progressives i discapacitants.

Podeu veure l’espot televisiu i la campanya clicant aquí.