JOVES AMB IDEES 2019

El dijous 9 de maig va tenir lloc la dotzena edició del concurs «Joves amb idees», que busca aproximar el món de l’emprenedoria als alumnes de 1r de batxillerat i de cicles formatius.Han assistit com a participants els nostres alumnes de 1r de Batxillerat d’Economia de l’Empresa, amb el seu professor, Emilio Pons, per tal de poder optar a quedar guanyadors del concurs. A més, els alumnes de 4t ESO d’Economia i els alumnes del cicle formatiu de grau mig  de primer d’Activitats Comercials van acompanyar i encoratjar als estudiants batxillerat per tal que aquests tinguessin la suficient confiança a l’hora de presentar un bon projecte i per tal d’agafar idees de cara a la següent edició.

S’han presentat al concurs els alumnes de l’INS Andreu Nin, l’INS Baix Penedès, l’INS Mediterrània i el Col·legi Sagrat Cor, que han presentat les seves idees de negoci per donar resposta al repte d’enguany: millorar la qualitat de vida de la gent gran del municipi.

En definitiva, els alumnes assistents han gaudit d’una jornada diferent, plena d’aprenentatge, emocions, tensió i coneixements. Cal fer especial menció en que jornades d’aquest tipus tenen una alta càrrega emocional pels alumnes participants (i pels acompanyants) i s’està incentivant de manera directa el coneixement entre iguals. L’INS. Andreu Nin continua apostant per l’aprenentatge significatiu i inclusiu, aprenem tots junts!

Departament de Ciències Socials