IFEST

El dia 20 de desembre, els alumnes de cicles formatius de grau superior de l’Institut Andreu Nin van tenir la oportunitat única d’assistir al festival de ciència i tecnologia Ifest, sortida que fou estructurada de la següent manera:

1. Meet Inspiration. Ponències de part de grans emprenedors i visionaris nascuts al territori català, parlant de les seves experiències i projectes. Amè i enriquidor.

2. Discovery Hall. Aquí, vam tenir la oportunitat de provar prototips d’aplicacions i de productes tecnològics els quals no seran llençats al mercat fins al cap de molts mesos (o inclús anys). A destacar un prototip de realitat virtual amb múltiples opcions que es pretén vendre a les línies de vol.

3. Challenge Imagine. Taller de creativitat disruptiva a mode de competició entre més de 800 alumnes. L’objectiu era assentar les bases d’un projecte empresarial en 100 minuts. Cal mencionar que el nostre equip va esdevenir semi-finalista.

La sortida a Ifest va ser simplement espectacular, una experiència irrepetible.

ENTRADA REALITZADA PER L’ALUMNE MARC CENTELLES.