DE GUINEA A CATALUNYA. HISTÒRIA D’UN REFUGIAT PER A SENSIBILITZAR A L’ALUMNAT

El dimarts 3 de març, els alumnes de 3r d’ESO van tenir l’oportunitat d’escoltar i xerrar amb Mamadou, un home que va haver de fugir de Guinea (Àfrica) davant la cruda repressió de la dictadura que pateix aquell país. La xerrada ha estat un pretext per a sensibilitzar a l’alumnat que participa en el servei comunitari “LOCO FESTIVAL”. Es tracta d’una activitat que servirà per a recaptar fons per a ACNUR (l’agencia de l’ONU que vetlla per millorar la vida dels milions de refugiats que hi ha al món)

Mamadou ens ha explicat molts detalls de la traumàtica fugida d’ell i la seva família i una mica sobre les tasques que desenvolupa ACNUR per a persones que es veuen obligats a marxar per força dels seus països.

Comptem amb la vostra participació al Loco Festival, el dia 5 de juny per la tarda a l’insti. Ens sobren els motius…

ACTIVITAT MULTIDISCIPLINAR IMPULSADA PEL DEPARTAMENT DE SOCIALS