CFGS D’ENSENYAMENT I ANIMACIÓ SOCIOESPORTIVA – “STAGE EMOCIONAL” A LA GRANJA ESCOLA DE STA.MARIA DE PALAUTORDERA

Els passats 7,8 i 9 d’octubre, l’alumnat de 2n curs del CFGS d’Ensenyament i Animació Socioesportiva del nostre institut, va participar en el programa “Stage Emocional” que es realitza a La Granja Escola de Sta.Maria de Palautordera (Bcn). L’objectiu d’aquest programa és treballar la consciència emocional a través de percebre què estan sentint en relació a un mateix i en relació amb els altres. Això es va treballant a partir de les experiències que viuen en les diferents activitats, tant individuals com de grup, a partir de la convivència, de les reflexions que es van fent i de la gestió dels conflictes com a eina important pel creixement en tots els àmbits (personal, grupal, familiar, social…).

Aquesta experiència que oferim al nostre alumnat es treballa de forma transversal des de tots els mòduls professionals que cursen, tot i que, degut a les característiques d’algun dels mòdul, com és el cas del MP2-Dinamització Grupal, generar un espai de confiança i seguretat on tots aquests valors treballats a La Granja es puguin seguir treballant, és més fàcil.

El bagatge professional d’aquests futurs animadors i animadores s’amplia molt positivament amb experiències com la que acaben de viure fa pocs dies a La Granja.