CFGS D’AAFE /TROBADA ESPORT INCLUSIU 2019

El passat 6 i 13 de febrer, l’alumnat de 2n curs del CFGS d’Animació d’Activitats Físiques i Esportives va participar com a organitzadors de la 2a Trobada d’Esport Inclusiu que se celebrà en col·laboració amb el Consell Esportiu del Baix Penedès. Aquesta Trobada compta amb la participació d’escoles ordinàries (l’Arboç, Cunit), SIEI de l’Institut Andreu Nin i l’Escola d’Educació Especial Garbí del Vendrell. Els participants, nens i nenes de primària i secundària, gaudeixen al llarg del matí d’un ventall d’activitats físiques on la formació en valors com la sensibilització social, la solidaritat, el treball en equip i l’educació sense distinció hi són presents.

L’alumnat del Cicle amplia la seva formació a través de la pràctica i la complementa amb la que rep al crèdit d’ “Activitat Física per a gent amb discapacitat” del propi cicle.

Una experiència inoblidable