Carnaval a l’Andreu Nin

Aquest curs, a  l’Andreu Nin hem celebrat el carnaval i hi hem anat tots disfressats. Per tal de festejar-lo s’han programat diferents activitats. L’alumnat de 1r cicle d’ESO ha anat d’excursió a Sant Vicenç de Calders i allà han esmorzat i hi han fet diferents activitats. L’alumnat de 2n cicle d’ESO i el de 1r de batxillerat han celebrat un concurs de balls en el que hi ha hagut diferents premis: un per al grup que duia la disfressa més original i l’altre per al grup que ha fet la millor coreografia. Els grups guanyadors han estat: el grup de 4t B i el de 4t D. El grup B ha guanyat el premi a la modalitat de millor coreografia i el D, a la millor disfressa.

La participació ha estat reeixida! L’alumnat de 3r A ha vingut amb pijama, els de 3r B i 3r C han vingut vestits de cowboys, 3r D i 3r F van fer el ball conjuntament i anaven vestits uns de manera elegant i els altres, casual. Finalment, el grup de 3r E anaven vestits de negre.

Pel que fa als grups de 4t d’ESO, l’A  va representar un partit de futbol al seu ball i per tant, anaven amb roba esportiva. El grup de 4t B van representar un casament i hi havia els nuvis, l’àvia, els convidats, el mossèn… Va ser molt original! El grup de 4t C també van fer un ball vestits de blanc i negre. El ball de 4t D va ser molt divertit perquè anaven vestits, les noies de Mario Bross i els nois, de princesa i van el ball amb la música del videojoc. Els grups de 4t E i 4t F no  anaven amb cap disfressa destacable.

El jurat estava compost per tres professores del centre: Marlene Arnesto, Emma de Bargas i Cèlia Reverter, que han estat les que han determinat quin era el millor ball i quin grup duia la millor vestimenta.

Ha sortit tot molt bé i ens hem divertit molt. Esperem que el curs vinent ho puguem tornar a celebrar.

Nicole Garcia, alumna de 3r d’ESO del Porjecte RED, la Revista Andreu Nin Report.