24H D’INNOVACIÓ

@FPCAT, @FPdualCAT, @INNOVAFP, #FP, #ImpulsFP, #Impuls24H

L’alumnat del CFGS en disseny virtual de l’automòbil i del CFGS d’educació infantil, han participat en el certamen 24h d’innovació realitzat a Barcelona. Aquest esdeveniment pretén apropar la Formació Professional a l’empresa i per aquest motiu més de 200 estudiants i 24 importants empreses d’arreu de Catalunya, han format part d’aquest certamen. Cadascuna d’aquestes empreses, han plantejat un repte on l’alumnat havia de donar la resposta més adequada a allò que se’ls plantejava. Treball en equip, coordinació i organització entre els membres, innovació, recerca d’idees, esforç i treball, són algunes de les habilitats potenciades en aquests tipus de competicions.

Els estudiants de l’institut que han format part d’aquesta experiència són: Eduardo Delgado, Guillermo Aragón i Unai Martínez de 1r curs del CFGS en disseny virtual de l’automòbil i Jèssica Tudela de 1r curs del CFGS d’educació infantil. El professorat del centre, també, hi ha col·laborat mitjançant el suport d’en Raül Garcia i Raquel Gargallo com a líders d’altres reptes proposats.

Destacar que Eduardo Delgado i Guillermo Aragón, han format part de l’equip guanyador d’aquesta edició construint un prototipus de dispensador de sabó quirúrgic com a repte plantejat per l’Hospital Clínic de Barcelona.

Els enllaços on la premsa ha seguit aquest esdeveniment:

Dispensador sabó quirúrgic

Seguiment a la Vanguardia