09/09/2020 REUNIÓ AMB LES FAMÍLIES DELS FUTURS ALUMNES DE 1r ESO

Benvolgudes famílies,

Us informem que el proper dimecres dia 09 de setembre a les 17:00 hores es realitzarà la reunió informativa amb les famílies dels nostres futurs alumnes de 1r ESO del curs 20-21. Aquest curs la reunió es realitzarà de forma virtual per poder complir amb les mesures de seguretat establertes pel PROCICAT per combatre la pandèmia. És per aquest motiu que us demanem presteu especial atenció a la safata d’entrada del correu electrònic que donareu com a referència a les preinscripcions realitzades el passat mes de maig, perquè serà allà on rebreu l’enllaç per entrar a la reunió que es farà amb l’aplicació de videoconferència google meet. És molt important l’assistència perquè s’informarà a les famílies de la confecció dels grups-classe, de l’organització i funcionament d’aquest curs així com de la documentació que caldrà presentar i de com s’haurà d’emplenar. Us hi esperem!