XERRADA INFORMATIVA URV

El passat dimecres 22 de febrer el nostre institut va rebre la visita de la Universitat Rovira i Virgili. L’objectiu d’aquesta era fer una xerrada informava sobre com funciona la URV i quina és la seva oferta educativa.

Dos representants de la institució, una alumna i un docent, van explicar als nostres alumnes, des de dues perspectives diferents, tot allò que han de saber com a futurs universitaris: el funcionament de la universitat, els itineraris existents, els recursos i equipaments disponibles, les beques que es poden demanar, etc.

La xerrada, que va ser molt interessant i productiva, queda emmarcada dins el cicle de conferències informatives que els alumnes de segon de Batxillerat estant tenint durant tot aquest curs, on se’ls mostra l’ampli ventall de possibilitats formatives existents en algunes de les universitats més importants del país.