XERRADA A CÀRREC DE LA TRANSFORMISTA I DRAG QUEEN GAL·LA ROUGE ALABART

L’alumnat de 2n curs del CFGS Integració Social han rebut avui, dia 18 d’octubre de 2021, la visita de la Gal·la Rouge Albart, la primera transformista, Drag Queen del poble de Prades. La Gal·la és una gran defensora de totes aquelles persones de les quals algú o el propi sistema abusa, humilia, maltracta, agredeix o margina. A partir del seu relat, l’hem pogut conèixer millor, hem pogut sentir i palpar la seva història de vida, però també hem pogut conèixer a l’Isaac. La xerrada ha estat molt enriquidora i profitosa per l’alumnat, ja que des del mòdul 13 de Projecte d’Integració Social un grup ha recollit el seu testimoni per tirar endavant el seu projecte de discriminació vers al col·lectiu LGTBI. Per altra banda, l’alumnat també ha tingut accés al llibre que ella mateixa va fer titulat ¡¡La vida tiene tu nombre!!.

Moltíssimes gràcies Gal·la pel teu relat i et desitgem que mai deixis de brillar com ho has fet avui.