XAPES PER LA MARATÓ DE TV3, DEDICADA A LA SALUT MENTAL

En aquesta nova Marató  de TV3 centrada en la salut mental, hem aconseguit recaptar un total de 418,52 euros,  venent xapes des de l’Institut Andreu Nin, amb un total de 350 xapes venudes. Ha estat un trebal  col.laboratiu entre els grups SIEI, IFE i alumnes de 1r, 3r i 4t d’ESO que, des de la matèria de VIP les  han dissenyat.

La venda l’hem repartit entre els dies 16 i 20 de desembre a l’hora del patí al mateix  l’institut,  i divendres 17 de desembre durant el matí, al mercat del Vendrell.  Cal dir que ha estat una activitat molt engrescadora per al nostre alumnat, que ha fet seva la idea i el repte, engegant un treball cooperatiu entre els diferents grups i matèries  del nostre centre.

Així mateix volem agrair a l’Ajuntament del Vendrell que ens ha cedit l’espai per muntar la paradeta de venda al Mercat del Vendrell del divendres i, la inestimable col·laboració de l’Oficina Jove del Baix Penedès que, com en anys anteriors, ens ha deixat la màquina de fer xapes.