TREBALL DE SÍNTESI 2n d’ESO – BATEIG DE MAR

Durant aquesta setmana els alumnes de 2n d’ESO han estat realitzant el treball de síntesi basat en la temàtica de l’aigua. En aquest sentit, des del departament d’EF, hem organitzat el bateig de mar, on els alumnes han pogut fer un tastet d’algunes activitats nàutiques com són la vela, el caiac i el pàdel surf.

La sortida s’iniciava amb una caminada des del centre fins al port de Coma-ruga, poc més de 6 km que els alumnes recorren en poc més d’una hora. Després d’un bon esmorzar per agafar forces, s’inicien les activitats en 3 grups. Uns realitzen vela,  altres caiac i la resta pàdel surf. Cada 40 minuts es produeixen les rotacions, de manera que tots els alumnes fan totes les activitats.

Les dues jornades van ser tot un èxit, dos dies meravellosos, una mar en calma i el més important, cap alumne va prendre mal.

Aquí us deixem un petit vídeo de mostra del que vam realitzar.