TIS I GAD-JURIDIC ORGANITZEN L’ACTIVITAT 25 N

El passat 25 de Novembre va tenir lloc al Teatre Àngel Guimerà (La Lira) l’activitat Intercicles 25N: Violència de gènere amb la participació dels alumnes dels  CFGM Gestió Administrativa en l’àmbit jurídic, CFGS Integració Social i la col.laboració dels ponents: Sra. Lidia Almagro amb el tema Masculinitats Igualitàries, Sr. Carlos Fernández: la violència de gènere des del punt de l’exercici professional d’un policia local i la directora del curt: “Basuras” , Sra. Jordina Ros acompanyada de l’actriu protagonista, moment en el que es van sumar a l’acte els alumnes de CFGM Atenció a persones en situació de dependència.

Els alumnes van mostrar  molt interès, participant,  preguntant,  exposant les seves opinions i reflexions.

A tots tres, els hi donem les gràcies no només pel vostre temps, sinó per fer possible una il·lusió.

També i no menys important donar les gràcies al responsable tècnic del Teatre, Tomàs, a la Rebeca Falcó, Isabel Domènech, Raquel Gallardo, Emili Pons, Ferran López, a la Susana Martín i Daniel Pallejà, i a l’alumnat per la seva excel.lent predisposició, pel seu comportament, per la seva il.lusió per la jornada, la qual ha viscut amb enorme satisfacció.

I sobretot, moltíssimes gràcies a tot el professorat que amb la vostra il·lusió i participació heu fet possible poder portar a terme aquest dia tan meravellós i important per a tots i totes nosaltres.

Sense ells no haguera estat possible que el nostre somni es fés realitat!

GRÀCIES DE TOT COR de part de les organitzadores:

Diana Moriano i Eva Pérez