TALLER PRÀCTIC A CÀRREC DEL TCAI JAVI MORENO

El Tècnic en Cures Auxiliars d’Infermeria Javi Moreno, un antic alumne del nostre cicle, que actualment treballa a la Unitat de Cures Intensives de l’Hospital de Bellvitge, ens va venir a fer un taller pràctic sobre la funció del TCAI en el protocol d’inserció i manteniment d’un catéter venós central i un catéter arterial. Va ser una experiència molt enriquidora on el nostre alumnat va poder observar materials específics, va poder veure el paper d’un TCAI en aquestes tècniques i també van poder practicar-ho. És un orgull veure l’evolució i creixement professional del nostre exalumne i estem agraïts de la seva col·laboració en la formació de l’actual alumnat. Moltes gràcies Javi!!!

El TCAI Javi Moreno fent la demostració pràctica als i les alumnes.

L’alumnat de CAI seguint atentament les explicacions de l’auxiliar d’infermeria Javi.

Alumnes del cicle realitzant la pràctica explicada anteriorment.