CANVI DATA SORTIDA TEATRE ANGLÈS

Amb motiu de la vaga convocada pel proper 21 de febrer, ens hem vists obligats a posposar  la data de la sortida al teatre Angel Guimerà per veure 2 obres adaptades en anglès. La nova data de les representacions és el 12 de març.  Aquest dia els alumnes de 1r de Batxillerat estaran ja de viatge a Roma. Ja se’ls ha informat de que si havien pagat per veure l’obra, se’ls retornarà l’import en METÀLIC a partir del 26 de febrer.

Així mateix, aquells alumnes que se’ls va passar fer el pagament dintre del termini i estan interessats en venir, encara estan a temps ja que també s’allarga el període fins el 8 de març. Cal descarregar el full de pagament adjunt per cicle corresponent, fer el pagament al banc i donar l’autorització signada al professor/a corresponent.

FULL PAGAMENT. Sortida Teatre Anglès 1r, 2n i 3r ESO

FULL PAGAMENT. Sortida Teatre Anglès 4t ESO i BATXILLERAT